Páginas vistas en total

domingo, 22 de septiembre de 2013

Factoria Naval de Marin ya ha a terminado en la rehabilitación...

Factoria Naval de Marin xa ten a rematado na rehabilitación doSanta María Manuela, un histórico bacallaeiro portugués de catro mastros que formou parte da mítica 'Frota Branca' que inundaba os caladoiros de Terra Nova a mediados do século XX. O lendario lugre ten 63 metros de eslora e foi construído en 1937, pero un grupo de organizacións encabezadas pola empresa Pascoal & Filhos librouno do despezamento e propúxose convertelo nun ben cultural e turístico.
Santa María Manuela, un histórico bacallaeiro portugués de catro mastros que formou parte da mítica 'Frota Branca' que inundaba os caladoiros de Terra Nova a mediados do século XX.

Estes veleiros unha vez chegados ao caladoiro largaban os doris(pequenas embarcacións) dun só home coas que se pescaba o bacallau. A perigosidade das augas de Terra Nova e a súa navegación a vela e remo facía desta tarefa en mares con grandes ondas e bancos de néboa.

Santa María Manuela

Santa María Manuela

Santa María Manuela

Santa María Manuela

Santa María Manuela

Santa María Manuela
Factoria Naval de Marin ya ha a terminado en la rehabilitación del Santa María Manuela, un histórico bacaladero portugués de cuatro mástiles que formó parte de la mítica ‘Flota Blanca’ que inundaba los caladeros de Terranova a mediados del siglo XX.  El legendario lugre tiene 63 metros de eslora y fue construido en 1937, pero un grupo de organizaciones encabezadas por la empresa Pascoal & Filhos lo libró del desguace y se ha propuesto convertirlo en un bien cultural y turístico.
Santa María Manuela, un histórico bacaladero portugués de cuatro mástiles que formó parte de la mítica ‘Flota Blanca’ que inundaba los caladeros de Terranova a mediados del siglo XX. 
Estos veleros una vez llegados al caladero largaban los doris (pequeñas embarcaciones) de un solo hombre con las que se pescaba el bacalao. La peligrosidad de las aguas de Terranova y su navegación a vela y remo hacía de esta tarea en mares con grandes olas y bancos de niebla.